Miesięczne archiwum: Lipiec 2015

Obóz sportowy ZAKOPANE 2015

W pewien piękny, lipcowy poranek przy Hali Widowiskowo- Sportowej w Szczucinie zebrała się grupa dzieci, która z utęsknieniem czekała na autobus. Dnia 6 lipca o godzinie 7.15 wyruszyliśmy na obóz do Zakopanego. Obóz trwał 10 dni. Wspólne podróżowanie rozpoczęliśmy wyjazdem ze Szczucina autobusem. Cali, zdrowi i uśmiechnięci dojechaliśmy do pierwszego punktu wycieczki na którym był przejazd promem. Następnie udaliśmy się w stronę Nowego Sącza. Wizytówką i zielonym znakiem firmowym Nowego Sącza jest ,,Zegar Kwiatowy” pod Basztą Kowalską ,,filiżanki” kwiatowe na miejskich plantach, dywany układane z żywych kwiatów. Podróż biegła bardzo szybko. Byliśmy zajęci często luźną rozmową i obserwowaniem krajobrazów za oknem autobusu.
Godzinę później, na przydrożnym niewielkim parkingu znajdowały się ławy i stoły gdzie mogliśmy usiąść i pooddychać klimatem Krościenka nad Dunajcem. Gmina Krościenko leży pomiędzy Parkami: Pienińskim Parkiem Narodowym, Gorczańskim Parkiem Narodowym i Popradzkim Krajoznawczym. Te walory sprawiają, że latem liczba mieszkańców wzrasta czterokrotnie. Myśl z opracowanej Strategii Rozwoju Gminy Krościenko nad Dunajcem brzmi: ,,Pienińska Gmina Krościenko nad Dunajcem miejscem aktywnego wypoczynku”. Czas spędzony w autobusie został wykorzystany maksymalnie poprzez wymienianie się wrażeniami, graliśmy w gry, opowiadaliśmy sobie straszne historie, a później ,,trzęśliśmy portkami”. Dla dodania sobie odwagi opowiadaliśmy kawały.Dojechaliśmy do Zakopanego około godziny 14.00. Oczywiście nie mogę pominąć kwestii zakwaterowania u Pani Marysi. Było to bardzo miłe, piękne i przytulne miejsce. Po obiedzie poznaliśmy regulamin i plan kolejnych naszych dni. Codziennie po treningu wyjeżdżaliśmy do Zakopanego na basen na Polanę Szymaszkową, Gubałówkę, Nosal, Polanę Olczyską, Krupówki, Skocznię. Wszyscy byli zadowoleni z tego obozu. Zwiedziliśmy piękne widoki i nabyliśmy ciekawą wiedzę.

IMAG4828 IMAG4781IMAG4599 IMAG4136 IMAG4122 IMAG4112 IMAG4089 IMAG4076IMAG4447 IMAG4316